Mirro

Veel gestelde vragen beslisondersteuner

9 juli 2015 – De helpdesk helpt haar gebruikers graag verder. ‘Ik heb problemen bij het inloggen’, is één van de meest voorkomende meldingen. We bespreken de belangrijkste issues, waaronder het wijzigen van het wachtwoord en de verwerkingstijd van deze wijziging. Staat de oplossing voor uw probleem er niet bij? De helpdesk staat voor u klaar op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur: 085 – 489 89 99 of helpdesk@mirro-modules.nl.

Het wijzigen van uw wachtwoord
U kunt uw wachtwoord wijzigen door op www.mirroscreener.nl te klikken op ‘Wachtwoord vergeten?’. Vervolgens vult u het e-mailadres van uw account in. Let erop dat u hierbij geen hoofdletters gebruikt, anders herkent het systeem uw mailadres niet. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord in te stellen. Het systeem heeft één tot twee minuten nodig om de wijziging van het wachtwoord te verwerken.

Verwerkingstijd wachtwoord-reset: één tot twee minuten
Het systeem verwerkt de wachtwoord-wijzigingen op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur. Wanneer u dus bijvoorbeeld ’s avonds uw wachtwoord wijzigt, betekent dit dat u de volgende ochtend vanaf 09:00 uur met uw nieuwe wachtwoord kunt inloggen.

Veel voorkomende oorzaak melding ‘account inactief’
Mogelijk is het systeem nog bezig uw wachtwoord-wijziging te verwerken. De oplossing: log weer uit, en log na ongeveer één minuut weer opnieuw in. Dan is uw wachtwoord verwerkt en kunt u aan de slag.

Staat de oplossing voor uw probleem er niet bij? De helpdesk staat voor u klaar op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur: 085 – 489 89 99 of helpdesk@mirro-modules.nl.